Prekės ir paslaugos

Ką reikia žinoti apie krovinių gabenimą jūra?

Kas yra jūrų transportas? Jūrų kroviniai yra būdas gabenti didelius kiekius prekių naudojant laivus-vežėjus. Prekės supakuojamos į konteinerius ir pakraunamos į laivą. Įprastas krovininis laivas gali gabenti apie 18 000 konteinerių, o tai reiškia, kad jūrų kroviniai yra ekonomiškas būdas gabenti didelius kiekius dideliais atstumais.

Yra keletas būdų, kuriais galima gabenti jūrų krovinius. FCL arba pilnas konteinerių krovinys, kurį perkate vieną ar kelis pilnus konteinerius, kuriuos norite išsiųsti į laivą. LCL arba mažiau nei konteinerio krovinys, kai jūsų produktai dalijami su konteineriu, nes galbūt neturite viso konteinerio vertės. Kai jie pasiekia tikslą, konteinerio turinys dar kartą padalijamas. „RORO“ arba „Roll on roll off“, kur jūsų produktai nepalieka transporto priemonės, kurioje jie yra, kad galėtų įplaukti į krovininį laivą. Transporto priemonė tiesiog važiuoja į laivą, o tada nuvažiuoja iš kito galo.

Sausų birių krovinių gabenimas, naudojamas kai kuriems konkretiems daiktams, kurie deponuojami laivo triume, o ne keliaujama konteineriuose.

Kaip tai veikia? Krovinių gabenimas jūrų transportu yra tik vienas tiekimo grandinės tinklą sudarančios mašinos sraigtelis. Kai kurios kompanijos nusprendžia naudoti konkretų 3PL, kad jų prekės būtų siunčiamos saugiai ir legaliai. Kaip minėta 5 populiariausiuose „3PL“ pranašumuose, vienas iš pagrindinių šių teikėjų pranašumų yra tas, kad jie jau žino visus reikalavimus ir jums nereikės bendrauti su kiekvienos prekės siuntimo įmone.

Kai užmegsite ryšį su laivybos kompanija, jie surinks prekes iš jūsų tiekėjo ir perneš per uostą viena iš anksčiau minėtų formų. Verta paminėti, kad pristatymo laikas turėtų apimti vėlavimą judėti per uostą kiekvienoje pusėje, nes jie turi praeiti per muitinę.