Gera savijauta – nedideliais, bet užtikrintais žingsneliais

Pulsometrai

Esate jauni? Jūs visai neseniai perkopėte dvidešimtmetį? Jaučiatės puikiai? Esate kupini energijos? Kasdien būnate žvalūs ir linksmi? Nejaučiate jokių sveikatos negalavimų? Visa tai jums leidžia gyventi labai laisvai ir nevaržomai? Tačiau ar tai tikrai yra teisingas pasirinkimas? Žinoma, kad nesveiką gyvenimo būdą propaguoti visuomet yra gerokai paprasčiau – nereikia galvoti apie tai, kokius maisto produktus vartoti, nereikia lieti prakaito sportuojant ir svarbiausia, nereikia savęs varžyti pramogomis. Trumpiau tariant, nesveika gyvensena daugelio žmonių akimis yra kur kas malonesnė ir patogesnė. Tačiau toks požiūris anksčiau ar vėliau ima keistis. Ir labai nesudėtinga nuspėti, kodėl. Blogėjanti sveikata, greičiau senstanti oda, energijos trūkumas ir kiti nepatogumai, kurie mažina komforto jausmą ir nulemia daug nemalonių pojūčių. Taigi, turite suprasti, kad nepaisant to, koks yra jūsų amžius – savo sveikata turite rūpintis nuolatos. Ir nemanykite, kad tai bus labai sudėtinga – geresnei savijautai gali padėti ir labai nedideli žingsneliai.

5 būdai pagerinti savo sveikatą

  • Meskite rūkyti
  • Kasdien sportuokite
  • Valgykite sveiką maistą
  • Ribokite suvartojamo alkoholio kiekį (arba visai jo atsisakykite)
  • Pakankamai miegokite

Šie penki žingsniai yra labai svarbūs, jei norite, kad jūsų sveikata būtų tvirtesnė, o jūsų savijauta – geresnė. Be abejo, kai kurios iš šių sveikos gyvensenos sudedamųjų dalių jums gali pasirodyti kaip labai sudėtingos ir netgi neįveikiamos, tačiau taip yra tik iš pradžių. Norint, kad pokyčiai būtų lengvesni, galite vadovautis šiais patarimais.

  • Jei jums sunku mesti rūkyti ir tai padaryti jūs bandėte jau ne vieną kartą, pasistenkite rasti kuo daugiau informacijos, kuri palengvintų šį apsisprendimą. Trumpiau tariant, ieškokite informacinės medžiagos, kuri jums padėtų suprasti, kokią didelę žalą rūkymas daro jūsų organizmui. Kai iš arčiau susipažinsite su tokia informacija, potraukis rūkyti gali gerokai sumažėti – tuomet beliks valios pastangomis ištverti pirmąsias kelias savaites, kol noras rūkyti taps labai menkas.
  • Jei jums sudėtinga prisiversti sportuoti ir sunkios treniruotės jums kelia didelį galvos skausmą – galbūt iki šiol rinkotės jums nepatinkančias sporto šakas ar nemalonius fizinius pratimus? Kiekvienas esame labai skirtinga asmenybė, todėl tai, kas tinka vienam, nebūtinai turi tikti kitam. Jei jums nepatinka reguliarus bėgiojimas, kodėl gi šio kardio pratimo nepakeitus aerobinio dviračio minimu sporto salėje (arba savo namuose)? Be to, jei jūsų nežavi sportas, nes pasiekiami rezultatai plika akimi matomi ne iš karto, tuomet galite pasinaudoti išmaniaisiais prietaisais, puikiai tinkančiais sportuojantiems. Pavyzdžiui, išmaniosios apyrankės, pulsometrai, žingsniamačiai ir panašūs technologiškai pažangūs prietaisai labai praverčia siekiantiems geresnių sportinių rezultatų.
  • Jei jums nelengva įsisavinti sveikos mitybos įpročius ir atsisakyti nesveiko maisto, galite taikyti tą patį principą, kaip ir pirmuoju atveju. Turite suprasti, kokią žalą nesveikas ir greitas maistas gali padaryti jūsų organizmui. Be to, kad būtų paprasčiau sveikai maitintis, pasidomėkite sveikų patiekalų receptais. Galite net neabejoti, kad jų yra begalė, todėl kaskart galėsite mėgautis skaniu, sveiku ir iki tol neragautu maistu.
  • Jei jums nelengva visiškai atsisakyti alkoholinių gėrimų, bent jau stenkitės jais nepiktnaudžiauti. Žinoma, jei keletą taurių vyno išgersite šventės metu, galbūt tai neturės didelės neigiamos įtakos jūsų organizmui (nors medikų nuomonės išsiskiria), tačiau, kaip bebūtų, turite nepamiršti, kad alkoholis sveikatos tikrai neprideda.
  • Jei esate pratę eiti miegoti labai vėlai, greičiausiai atsibus ryte jaučiatės pakankamai prastai, nepaisant to, kiek valandų būnate miegoję? Taip yra todėl, kad miegoti reikėtų taip pat atitinkamu metu. Stenkitės gulti ne vėliau kaip dešimtą valandą vakaro, tuomet jūsų organizmas galės lengviau pailsėti.